Donateur worden

Financiële ondersteuning

Als bestuur van de AED stichting doen wij erg ons best om goed voor u te zorgen. We hebben het voor elkaar gekregen om alle AED apparaten met bijbehorende kasten te hangen. Buiten dat zijn er ook jaarlijkse kosten aan de AED apparaten, denk aan onderhoud etc. Omdat wij afhankelijk zijn van sponsoren en donaties vragen wij u om een kleine bijdrage. Met uw steun kunnen wij ervoor zorgen dat iedereen een kans heeft om te overleven.

Vriend

Wordt nu 'Vriend van AED Wouw en de Kerkdorpen'. Dit betekent dat u jaarlijks een bedrag naar keuze doneert. Zo steunt u onze stichting en de dorpsgenoten zonder al te veel moeite. Vul hiervoor onderstaande machtigingskaart in en stuur deze naar:
J. Verbogt
Moerstraatseweg 79
727 SL Moerstraten.

Namens de Stichting maar vooral namens de dorpsgenoten willen wij u hartelijk danken! Laat uw warm hart spreken en geef!
Peter van Akkeren, René Gerritsen, Jan Verbogt, Marc Meul en Marlou van Akkeren

Donateurskaart