EHBO op uw evenement

Regelmatig wordt onze vereniging door organisaties benaderd voor het verlenen van EHBO-assistentie. U kunt hierbij denken aan EHBO bij wielerwedstijden, judo of handbal toernooien, carnavalsoptocht, open dagen bij bedrijven of andere evenementen waar veel mensen komen .

Ook uw organisatie of bedrijf kan EHBO-assistentie aanvragen voor een evenement waar het wenselijk (of verplicht) is dat er Eerste Hulpverleners aanwezig zijn.

Regio

In principe wordt uw aanvraag alleen gehonoreerd wanneer het evenement in de dorpen Wouw, Heerle, Wouwse plantage of Moerstraten gehouden wordt. Wanneer een evenement buiten deze plaatsen gehouden wordt dan kunt u zich bij voorkeur wenden tot de plaatselijke EHBO vereniging.

EHBO-assistentie wordt in de regel door minimaal twee vrijwilligers verleend. De vrijwilligers beschikken over een ruim gesorteerde verbandkoffer, aangevuld met eventueel een AED.

Aan de EHBO-assistentie is een onkostenvergoeding verbonden. Het tarief is afhankelijk van de aard en omvang van het evenement.

Aanvragen

Voor meer informatie en/of het aanvragen van EHBO-assistentie kunt u contact met ons opnemen.

Volg nu een reanimatie cursus

Volg een reanimatie cursus en weet wat je moet doen als iemand in je omgeving problemen met het hart krijgt.  De eerste minuten zijn cruciaal.