AED Stichting Wouw

De AED Stichting Wouw is opgericht in 2009 door Peter van Akkeren en René Gerritsen. Zij hebben het doel om de kerkdorpen Heerle, Moerstraten, Nispen, Wouw en Wouwse-Plantage hartsafe te maken. Dit betekend dat wanneer er iemand in deze kerkdorpen of net daarbuiten een hartstilstand krijgt, sneller geholpen kan worden en de overlevingskans aanzienlijk vergroot wordt.  Om ons bestuur compleet te maken is Jan Verbogt medebestuurslid geworden. Marc Meul en Marlou van Akkeren zijn ondersteunend lid van de AED Stichting.

AED Stichting bestuur

6 minuten zones compleet

Met ingehouden trots kunnen wij u melden dat alle AED apparaten op dit moment hangen. Heerle, Moerstraten, Nispen, Wouw & Wouwse plantage zijn hartsafe. Dat het netwerk van AED's en hulpverleners werkt is al meerdere keren bewezen. Ondertussen zijn er meerdere inzetten geweest in de verschillende dorpen.

Dus meld je aan voor AED Alert want het netwerk van AED's werkt alleen goed met aangemelde vrijwilligers die opgeroepen kunnen worden.

Voor meer informatie: www.aedstichting.nl/