Reanimatie & AED e-learning

Klik hier om de video te bekijken
Klik hier voor het vragen formulier

Klik hier voor een overzicht met diverse video's van de  Nederlandse Reanimatie Raad over reanimatie, AED, verslikking, stabiele zijligging, etc.

Beste leden,

Helaas is tot twee keer toe de reanimatie & AED les komen te vervallen door de welbekende reden.

Om jullie toch iets te kunnen bieden zodat niet alle kennis wegzakt hebben we een video en een online vragenlijst/quiz gemaakt.

In de video geven we een demonstratie reanimatie en AED. Daarnaast geven we  uitleg over het reanimatie en AED protocol. Inclusief het covid19 protocol.

In de video behandelen we de volgende onderdelen:

• Demonstratie reanimatie & AED
  • Uitleg protocol reanimatie & AED
  • Uitleg reanimatie & AED bij Covid19
  • Welke hulp- en beschermingsmiddelen zitten er bij de  AED's van de AED stichting
  • Uitleg protocol reanimatie & AED bij baby's
  • Uitleg protocol reanimatie & AED bij kinderen

Deze video duurt ongeveer 25 minuten.

De vragenlijst bevat 31 vragen over reanimatie & AED.
Deze kan je anoniem invullen of als je je naam invult kunnen we hem nakijken en geven we feedback als je wilt.

Klik hier om de video te bekijken
Klik hier voor het vragen formulier